2/11/2013

Hey sailor!


!I love striped shirts
 These shirts can be easily paired with any skirt, trousers or shorts for a perfect outfit
The classic a-la Gaultier white&blue striped shirt is my favorite 
But still on this post I chose shirt & shorts from the nude colors scale and I simply love the total look
   :) Hope you'll love it too


אני מאוד אוהבת חולצות פסים!
הן מתאימות לכל שעות היממה ואפשר לשלב אותן בקלות עם כל פריט: חצאית, מכנסיים קצרים או ארוכים.
השילוב הצרפתי הקלאסי הוא חולצת פסים בכחול-לבן וסקיני כהה.
אני לקחתי את חולצת הפסים שלי לכיוון קצת אחר והמראה שהתקבל הוא בסטייל ימאי אה-לה גוטייה.
במהלך הצילומים נכנסתי בקלות לדמות המאופיינת על ידי החולצה הקלאסית, והתוצאות בהתאם :)





תגובה 1:

  1. גם אני מתה על פסים! :)
    החולצה שלך ממש יפה היא נראית מקסים עם המכנסון!

    השבמחק

Thanks for stopping by and having a read; I love reading your comments, it
really makes me smile
!If you like my blog, please follow and stay updated
xoxo
Meital