3/21/2013

Spring/Summer 2013: Peplum


Peplum is a short overskirt or ruffle attached at the waistline of a jacket, blouse, or dress.
I love the silhouette of peplum items; the peplum emphasizes the waist and hourglass structure of the female body
The peplum is sticking around, along with a range of molded, silhouette-making styles.

פפלום הוא תוספת בד בקו המותן של חצאית, חולצה, ג'קט או שמלה.
אני מאוד אוהבת את הצללית שהפפלום יוצר. הוא מדגיש את המותניים ותורם ליצירת סילואט שעון חול נשי.
הפפלום איתנו כבר מספר עונות והוא עדיין כאן בכל מיני צורות יפות ומעוצבות.



Alexander McQueen
 Burberry Prorsum
 Cacharel
 Calvin Klein
 Dior
 Fendi
Dolce & Gabbana


8 תגובות:

  1. מתה על הפפלום בהכל!!!!

    חולצות ג'קטים וחצאיות!!!

    פוסט מקסים

    http://asiachic1.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מתוקה!
      גם אני אוהבת פפלום עוד לפני שזה נהיה טרנד ובטח גם אחרי :) זה מחמיא כמעט לכל אישה

      מחק
  2. ואווו תמונות מדהימות , אהבתי בטירוף את הלוק הראשון!!
    אחלה פוסט מיטל, אין עלייך:)

    השבמחק
  3. וואו! פשוט וואו!
    אני מאוד אוהבת את הטרנד הזה והספקתי כבר לרכוש לי איזה חולצה או שתיים (:

    http://sapirgoldman.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!! גם אני ממש אוהבת פפלום ♥

      מחק
  4. !I love peplum dress

    השבמחק

Thanks for stopping by and having a read; I love reading your comments, it
really makes me smile
!If you like my blog, please follow and stay updated
xoxo
Meital